Vi er trods alt kun mennesker...
Men vi kan svare på alt omkring dine forsikringer hos os. Alle vores medarbejdere har arbejdet med forsikring i mange år - ja, de fleste har faktisk også arbejdet hos os i rigtig mange år.
Alle er ikke eksperter indenfor alt. Til gengæld er vi ikke større end, at vi kender hinanden og ved hvilken kollega, der så kan besvare dit spørgsmål. Derfor finder vi altid hurtigt én, der kan hjælpe dig – altså uden, at du bliver omstillet 7 gange, og skal om bag i en lang kø igen.
Til gengæld får du personlig, nærværende og kompetent vejledning af hele mennesker indenfor vores åbningstid.
Vi har stor respekt for din tid...
Derfor prioriterer vi, at du får den rigtige hjælp første gang, du kontakter os – til fordel for, at du kan få et standardsvar fra en robot i alle døgnets 24 timer. Så kan du nemlig – ligesom vores medarbejdere – bruge din weekend på kvalitetstid med dem, du holder af.
Brænder det på, kan du selvfølgelig altid kontakte vores skadeservicepartnere, som har døgnservice.
Vi er et kundeejet selskab. Det betyder, at du som kunde hos os er del af et fællesskab – ja, faktisk ejer du en lille smule af os.
Som vi ser det, er du – og den oplevelse, du har, når du er i kontakt med os – derfor på en måde meningen med, at vi er her. Så vi mener det bogstaveligt, når vi siger, at ”vi er her for dig”.
Så, hvis du elsker at hænge i telefon-kø eller at chatte med robotter – eller bare ikke bryder dig om mennesker, er vi nok ikke det rette selskab for dig.
Men sætter du til gengæld pris på hurtig og kompetent hjælp fra mennesker, der ved, hvad de snakker om – ikke mindst fordi, de i mange tilfælde ”selv har været der” - så er vi ret sikre på, at du vil du befinde dig godt hos os.
Men vent lige med at sætte kaffen over til bagefter... ;-)
Se mere om, hvordan du kan kontakte os her.